ápr
24

Látogatás Micunál

| Szerző: SzeCi | 4:25 pm

Micu ideiglenes befogadója, Dóri elutazott az ünnepekre, és én látom el Micut is. Kíváncsi voltam, hogy betegsége után mennyit hízott vissza, örömmel vállaltam  gondozását.
Ahogy megcsikordult a kilincs, Micu boldogan szaladt elém. Öröme hamar megcsappant, mikor rájött, nem Dóri az érkező. Hagyta magát simogatni, no nem sokáig.Beleszagolt az ételébe, úgy tett, mint aki eszik, a friss vízre rá se bojszintott, és elvonult búvóhelyére. Játékról szó sem lehetett.

Micu szépen összeszedte
magát, súlyánál van.

 

 



 

 

 

 




 

 

 

 


Ezért a bebújós képért karmolást
kaptam!
Megzavartam a komfortzónáját.

  

Látható, Micu  szép, kedves,
szeretni való exkandúr.
Végleges otthonra vár!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cicaotthon.blog.hu/api/trackback/id/tr712852162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása