ápr
17

Bonyodalmak Zizi körül

| Szerző: SzeCi | 2:39 pm

Zizit a fehér, kék-sárga szemű, süket cicusunkat elvittem tegnap volt gazdájához, aki tovább adta volna egy általuk szervezett új gazdinak Makóra. El is búcsúztam Zizitől, megkedveltem szegénykémet, és ő is engem. Átadtam volt gazdijának, hogy szállítsa tovább.
Kora délután csörög a telefonom, és megdöbbenve konstatáltam, a városi kisállat ügyelet orvosa van a vonal másik végén. Kérése a következő volt: egy cica megkarmolt egy hölgyet és két hét karanténba kellene helyezni a cicát veszettség gyanújának kizárására, elvállalnánk-e. Én igent mondtam, bár a dokit nem ismerem, egy jó pont mindig jól jön. Ki is visszük még most délután a cicát a Cicaotthonba, jönnek értem.
Összekaptam gyorsan magam, és már csörgött a telefonom, hogy itt vannak cicástól. OK. Lementem. Mit is mondjak, ha nem kapnak el, hanyatt vágom magam. Kitalálhatjátok, Zizi és volt gazdája várt rám! Azt se tudtam, hirtelen mit is mondjak. Zizit karanténozni!!! Hiszen éppen két hétig volt nálunk. Ha valami baja lett volna, ki is jött volna a cicán! A volt gazdi közlése alapján bontakozott ki előttem, mi is történt valójában.

Zizi ismét más helyen, más emberek között zaklatottabban viselkedett, és sikerült megkarmolnia volt gazdasszonykáját. A megijedt pár elrohant az ügyeletre, az ügyeletes orvos, mivel nem ismert bennünket, és nem tudta milyen körülmények között tartjuk az állatokat, elrendelte a karantént Zizi számára, nálunk!!! Ezt érdekesnek találtam, de megjegyzést nem fűztem hozzá. Kivittük Zizit Algyőre, és beraktuk egy üres helyiségben egy ketrecbe, ahol két hetet fog eltölteni. És figyeljük, veszett-e. Nos én bátran kijelentem, nem veszett. Írtam egy nagyon kúltúr levelet hazatértem után az ügyeletes orvosnak, ahol részletesen leírtam tartási és higiéniai körülményeinket, sőt őt és kollégáit meghívtam egy betekintő látogatásra is.
Csak annyit írnék még ide, hogy akinek már volt süket cicával dolga, ismerheti reakcióikat. Ha nem látja a közeledőt, és hozzáérnek, megijed, fúj és karmol. Az elmúlt két hétben állandóan autóztattuk, kitettük más állatok, emberek társaságának.Alaposan megkevertük szegénykémet. Feltételezem, volt asszonykája sem a megfelelő módon közelített hozzá, és karmolt. Szegény cica igen izgatott lehetett. Azt is megmondom őszíitén, ekkora bizalmatlanság rosszul is esett. Persze nem kötelező mindenkinek ismernie bennünket, de egy állatvédő szervezet esetében, aki  70 örökbeadáson is túl van, talán előbb megkérdeztem volna az orvos helyében pár dolgot, és akkor jelentettem volna a hatósági orvosnak tovább az esetet.
És azt is tudnia kell Szeged leghíresebb rendelője orvosának, hogy hogyan viselkedik egy megrémült, süket macska. No de nem posztom kritizálni senkit, nem is akarok. Várjuk az eredményt.
Csak azt nem tudom, mi történne, ha a város összes macskáját karanténba dugnánk, mert megkarmolt valakit. Talán eltűnnének a város macskái!

Bemutatom Zizit,
a veszett(???) cicát.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cicaotthon.blog.hu/api/trackback/id/tr492833604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása