jún
27

Ahogy látjátok kissé kopott, de a mienk!
Az ünnepélyes aláírást követően mindjárt feljegyeztük az óraállásokat, ahogy azt egy tisztességes bérbeadáshoz-vételhez illik, és én rögtön maradtam is.
Fel kellett vennem az alaprajzot, meg bele is kellett élnem magam, hogy ebben az épületben két hét múlva macskák fognak élni! A nyitást július 5.-re tervezzük.
Arra nem számítottam, hogy a házzal 3 neveletlen kutya is jár, akik fittyet hánynak minden utasításnak, és első dolguk volt, hogy össze-vissza ugráltak.
Miután nagy nehezen túljutottam a kutyabarrikádon, elő kaptam a centimet, és dologhoz láttam. Mire befejeztem az alaprajz méretezését, a fejem tetejéig pókhálós lettem, de kit zavart! A mérések mellett alaposan szemrevételeztem a "kéglit", és meghatároztam, milyen munkák elvégzése szükséges. Ebbe sajnos az egyik szoba festése is beletartozik. Ekkora munkára nem számítottunk, de megoldjuk. Nagyon optimisták vagyunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://cicaotthon.blog.hu/api/trackback/id/tr582113660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása